söndag 15 september 2013

en ren träningsblogg? hur?

Igår fick jag lust med något jag inte har haft lust med på länge. Att piffa här hemma. Kanske är för att det faktiskt känns som hösten är på intåg, för höstpiffa måste man ju!

Vi har samlat på oss lite träningsböcker jag och sambon. Nu ligger alla framme och lättillgängliga på fönsterbrädet. Träning är ju ett av våra stora intressen så varför inte smyga in det i inredningen. 

Om jag skulle smyga in ännu mer träning här, och göra om bloggen till en ren träningsblogg, vad skulle ni säga om det?! Och vad skulle ni vilja läsa om?
Jag behöver er hjälp känner jag. 
Jag har många tankar och idéer, vet bara inte riktigt hur jag ska få ut dom...

Ha en fin söndag!
KRAM

1 kommentar:

s p i n d e l t j e j e n sa...

Det har ju gått över mer och mer till att bli en ren träningsblogg senaste så det blir nog inte så stor skillnad ändå? <3
Kraaaaaaaam!!