fredag 18 september 2009

Jag ser slutet...


Pust, det tar verkligen aldrig slut... jag som tycker vi redan har flyttat massor till nya lägenheten o ändå har vi tusen miljoner pinaler kvar. Vad gör man när inte flyttlådorna räcker till?! ;) Ikea kassar är bra till kläder faktiskt, man tager vad man haver....

Har i alla fall fått lite paus från packades genom en mysig lunch med min bästaste Maria <3 Nej det är väl bara att fortsätta, snart ska jag o älsk åka o hämta en liten lastbil som vi ska använda imorgon!

3 kommentarer:

Marica sa...

Helt otroligt hur mycket saker man har o hur mycket man egentligen skulle kunna slänga.. Jag har massor med kartonger nerpackade som jag aldrig kommer plocka upp men ändå kan jag inte slänga det.. Sån är jag ;-)

Nu ska jag vila lite i soffan, man blir trött av att vara hemma o inte göra något nyttigt :-)

KramKram!

Nathalie sa...

Duktiga ni är :) Tycker allt att du ska ta och baka någon dag så jag & maria får komma på en fika tycker jag =)

Sara sa...

Tack snälla du, vad glad du gör mig =)

Jag är faktiskt glad att vi gjort vår flytt redan, det är roligt, men det är ju sjukt jobbigt också. Vi har fortfarande en del bråte i kartonger, det är svårt när man inte vet var man ska göra av allt. Hoppas det går bra för er i morgon, njut av kvällen. Kramar