måndag 21 september 2009

Happy days

Jaa, från flyttkaos som sagt till ordning i vår fina fina lägenhet. Vi är trötta så det skriker om det men oj så glada :)
Jag o min älskling
Kryddhyllan i köket som vi inte alls ville använda till kryddhylla, lite fina kokböcker och mina fina iitala ljuslyktor gjorde susen!
Så härligt med vitt o fint kök, men bäst av allt är nästan diskmaskinen, åh säger jag bara!!! Aldrig mer handdisk ;)
Hallen... Tycker min fina stol gjorde sig jättebra där. Tapeten skymtar i spegeln ;)
Titta! Puzzlet kunde bli en säng, wonderful! Nytt överkast från Ikea gör hela sovrummet :) Jaaa, flytten är klar... bara flyttstäd i gamla lägenheten kvar. Men det är nästan en hel vecka tills dess... Im happy happy happy ♥ ♥ ♥ ♥

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesnyggt överkast och matchande gardiner. Toppen!

MM

Emilia sa...

Vännen det blir ju Kanonbra =)
Keep up the good work!!
Kram

Anonym sa...

Glomde säga att alltihopa var fint, hallen och kryddhyllan också. MM igen

Marica sa...

Verkligen super snyggt vännen!
Ja städningen är det långt kvar till ;-) men om du går dit en stund varje dag och städar lite så kan vi shoppa på lördag istället.. hi hi ;-) Nä då vi ska städa :-)

KramKram!

Skolgatan sa...

Fin,fint!

Jenny sa...

Så fint så! :-)

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Vad fint ni fått det! :D
Förstår att du är överlycklig..

Helgen var helt ok, var på fika hos en kompis sen på fest på lördagen..

Nu ligger jag hemma och är sjuk :( Har ingen feber eller nåt men jag mår pyton :( Hoppas det går över snart..

Ha de bäst! Kram kram

Fröken Ellinor sa...

Hejsan, halkade in här, supersnyggt sovrum måste jag säga.