onsdag 16 september 2009

Tröttis

Oj oj... när jag kom hem från skolan slängde jag mig i soffan.. o ja, här sitter jag än, har hunnit sova lite, kollat på Vänner och surfat såklart. Jag är SÅÅ trött, kan någon därute förklara varför?

Och det där motivitationen jag skrev om här om dan har ännu inte infunnit sig. Jag vet, det är ingen idé att sitta här o beklaga mig, det är bara att ta tag i det. Men det är ju såå segt!!!

Till sist vill jag skicka en stor KRAAM till min underbara vän Marica som alltid ställer upp i vått o torrt, är så glad att jag har dig ♥ ♥ ♥

Disken ska jag väl orka ta tag i i alla fall... snart har vi diskmaskin, hurra! Tre dagar kvar till flytt...

1 kommentar:

Marica sa...

TACK min underbara vän!!

Är så otroligt glad över att ha dej som vän me :-)

Vi är som skapta för varandra du o jag ;-)

Kram, ses imorgon!!!!