onsdag 30 september 2009

Gaaaah

Åh, jag blir så irriterad... På praktiken idag får jag höra att en liten kille i min klass har fått sitt däck punkterat av några större killar på skolan.. stackarn tänkte jag såklart! När jag sedan kommer ut o ska ta min cykel är det såklart punka på den också... Gaaah! Hur coolt på en skala är det att förstöra för andra...

Jag skulle inte klara mig utan min fina cykel... hur ska jag då kunna åka o handla, cykla till skolan, till kompisar?!!? Som tur är fixade den snälla killen på cykelaffären punkteringen på ett litet kick, tack till honom!

Annars har dagen varit bra :)

8 kommentarer:

Sara sa...

Usch, vad arg jag skulle bli om någon gjorde så på min älskade cykel! Hoppas dom erkänner.
Härligt annars att det går bra på praktiken! Trivs du lika bra i skolans värld som i förskolan? Kram!

marica sa...

Ungar! Hoppas att det kommer fram vilka det var!
Hoppas pajen var god!
Nu ligger jag under täcket.. idol och sen sova! Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

En ny dag, härligt.. Inte långt till helgen nu! Har ni några planer denna helg?

Igår var en bra dag, jobbade till 4 sen åkte jag hem och fikade. Mamma hade bakat bullar, mums! Sen grejade jag lite trädgården, tog in blommorna för vintern och sopa lite sand på de ny lagda plattorna.. Sen kom svärmor, käka lite kvälls mat och gick en väldigt rask promenad.. Så skönt, var så kallt så det brände i kinderna :D

Hur hade du det? Bra hoppas jag förutom den lilla vandalisimen på cykeln...

Ha en mysig morgon//Kram Maria

Jenny sa...

en kille i ditt däck... i din klass menar du :P

Emilias sa...

Såklart jag menar Jenny, värst vad petig du är ;)

Jenny sa...

:-)

Maria - Villa Krutbruket sa...

Heej!

Japp vi har Lager 157, en rätt bra affär.. Gillar att köpa vanliga bas linnen för 30:-/st BILLIGT!! :D

Den här helgen har vi inte heller något inplanerat, sååå skönt. Har tänkt att städa lite, o greja lite.. Ta en del promenader, inte ett dugg mer!

Ha en trevlig helg! Kram Maria

Fröken Ellinor sa...

Usch, det är ju en sådan probelamtik man verkligen måste stävja. Fin cykel du har, avis på den! Har tänkt att investera i en sådan pärla till våren.