tisdag 15 september 2009

Update

Kände att det behövdes lite update här :) Så nu är det gjort...

Hu, idag har varit en TRÖTT dag... Har sovit som kratta inatt, himla tur att det är hemmastudier idag. Hemmastudier ja, jag frågar mig vart motivationen är??! Kan liksom inte hitta den...

Har i alla fall hälsat på min praktikplats idag, känns som det kommer att bli jättebra :)
Ikväll blir det träning, en tur på löpbandet skulle jag tro...

Det är så många tankar som snurrar... ska det aldrig ta slut?

4 kommentarer:

Marica sa...

Fin layout vännen!
Jag har inte heller nån vidare motivation.. känns som att det bara är att läsa massa som jag inte känner för.. Blir bättre när vi kommer ut på vfu men då kommer vi ju inte ses så ofta :-( men vi får ses på helgerna då istället!
KramKram o imorgon ses vi ju!

Marica sa...

Pssst....


Vet du....

Andra avenyn är ikväll :-D
Fattar inte att jag har noll koll på tvprogram men man (jag) kommer väl in i det :-)

Puss

Sara sa...

Vad fint gumman =)

Usch, det är så jobbigt när man inte hittar motivationen. Men du fixar det, det vet jag. Skönt att praktikplatsen kändes bra i alla fall =)

Stor kram till dig!

Hanna sa...

Hoppas du e piggare idag!
JLo parfymen...blev jag nyfiken på, tror inte jag har luktat på den där, hmm :)
Jag har Miami Glow, men den tycker jag e lite tung...

Ha en bra dag!
Kram Hanna