tisdag 27 september 2011

Favorithyllan

 Min favorithylla i köket har varit med några gånger i tisdagsinspirationerna, men det är ju för att jag tycker om den så mycket. Just nu står här fina burkar med musli och med rågkuddar, den härliga skålen från Ib Laursen som är perfekt till pannkakssmet,  gamla decilitermåttet och...
...sist men inte minst, tallriken som jag fyndade på loppis för någon vecka sedan. Tycker den är så fin och skulle önska mig en hel servis i den serien.

Är ganska säker på att det inte är sista gången min favorithylla får vara med i tisdagsinspirationen!

7 kommentarer:

Trivsamma förändringar sa...

Tack för din snälla kommentar hos mig!
Hon är min lilla juvel, så underbar att hela mitt jag smälter när jag ser på henne =)

Kul att hitta till din blogg, hyllan är jättefin! Har en liknande själv som jag gillar massor!

Kram Maria

Marika sa...

Duktig du är med träningen. Jag snorar för fullt och träning får vänta.

Lampan från Mio blir kanon!!;)

ha en go kväll!!

Madeleine Berglund sa...

God morgon!

Vilken fantastisk hylla som verkligen inspirerar. Skålen är jätte fin och verkligen perfekt till bakning. :)

Ha en fin onsdag, här verkar det bli fint väder! Tjohoo!
Kram Madde

Madeleine Berglund sa...

Jo juste glömde svara på frågan om lördag. Vi åker in till huvudstaden, går i inredningsbutiker och sedan blir det eventuellt ett besök på slottsträdgården ulriksdal. Så ska vi hinna fika också, kanske en och två gånger, hihihi. ;)

Mamma till William och prinsessan i magen sa...

Godmorgon snäckan..Gillar att se inrednings bilder på andras hem & få insperation..Gillar bilderna med alla fina burkarna..kram

Linda - Harmony Home sa...

Så mycket fint på hyllorna! Ib Laursen gör så himla mycket fina saker, har själv deras små skålar som är perfekta att göra desserter i:)

Kram /Linda

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog sa...

Gör du egen müsli? Ska försöka mig på det tänkte jag :)