fredag 30 september 2011

Födelsedagsshopping

 När jag fyllde år i maj fick jag pengar av mina syskon och deras mamma, nu några månader senare har jag äntligen shoppat lite för dom. Det blev två fat från Mateus, ett litet spetsfat och ett litet ostronfat. Tycker de är så fina och jag njuter bara av att titta på dom. 
Lite rosor fick följa med mig hem också, är härligt med färska blommor så här till helgen!

Dagens redovisning gick bra, känns skönt o ha det avklarat. Nu kan jag ta helg!

Trevlig helg på er finingar!

4 kommentarer:

Kia sa...

Tack detsamma!
Kram Kia

MIN LYCKA ♥ sa...

Gott att det gick bra!
Fina fat, bäst att få presentkort så man kan fundera och köpa sin absoluta favorit;)

Ja tsunamin är inget vidare minne, som har etsat sig fast på näthinnan. Jag fäller fortfarande tårar av att läsa det andra skriver om det dom varit med om, jätteläskigt.

Ha en fin helg!
Nu ska jag göra fredagsmysmat;=)
Kram

Jannie sa...

Du av någon är då verkligen värd en riktig kanonhelg!
O det rosa fatet var ju bara så himla sött!
Stor kram

Villa Carl Larsson sa...

Åh så fint. Jag ska börja samla på tallrikar från Matheus hade jag tänkt men VILKEN FÄRG är den stora frågan. Har så svårt att bestämma mig. Rosa, ljusblå och/eller grå. Hmm..

Kram Josefin