torsdag 29 september 2011

Härliga brittsommar

Vilken underbar brittsommardag det har varit idag. Synd att jag har suttit instängd på högskolan större delen av dagen...
Jag bara kunde inte stänga in mig på gymmet så det blev en tur upp till berget för lite löpning. Underbart att stoppa lite musik i öronen och springa iväg i den sköna solen. 


Härligt nöjd blev jag med. Jag slog min tid på 5 km med 15 sekunder, kändes hur bra som helst!

Ikväll blir det Idol och choklad i soffan, tillsammans med bästa sambon. Torsdagar är ganska sköna ändå!

8 kommentarer:

MIN LYCKA ♥ sa...

Gott med mys i soffan!! Snart helg;=)

Grattis till springtiden! Då kan man gott stoppa i sig choklad hela kvällen lång!

Kia sa...

Jag funderar på löpning imorgon eller kanske orbitreken. Vi får se. Bra att du slog din tid! Träningen för mig blev bouldering med A och det var jätte jobbigt i armarna.

Kram kia

Vikeskärs hem och vardag sa...

Det är fantastiskt fint ute nu... Man får njuta av alla fina färger.

Jodå det är bättre nu :) Tack för omtanken.

Hur är det själv?
Kramar

Marica sa...

Var perfekt att springa idag! Än så länge tar jag inte tid på mig själv.. Vilken tid springer du på? Musik kanske jag skulle prova... Kram <3

Therese sa...

Så bra att du spöade ditt pers på 5 km, väl värd lite soffmys efter det*! :-D KRAM

miadeluxe sa...

tack för att du är en sådan bra insperatör. du har fått en award utav mig.

Trivsamma förändringar sa...

Vad härligt att vara ute och springa, och grattis till ditt personliga rekord! =)
Förstår att inte gymmet lockar nu! Där kan man vara när det regnar och är grått och trist...

Ha en fin dag!
Kram Maria

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Det tråkiga är att jag gått och dragits med spänningshuvudvärk i några dagar. Inte så konstigt egentligen med allt det nya. Men jag hoppas den ger sig så snart som möjligt.

I morgon ska jag och Svante tillbaka till BB och kolla hans gulhet. Micke ska iväg och tävla imorgon bitti så det blir jag, Nenya och Svante som får roa oss.

Spännande att få se den nya sänggaveln när den är klar. Det är ju tok snyggt med en sån.

Ha nu en fin dag! Vädret ser lovande ut! Stor kram!