onsdag 6 maj 2009

Nu är det slut


Sista dan på praktiken idag då, fick detta fina armband av arbetslaget :) Blev så glad!! På berlocken stor det: Harmonisk och fridfull, väljer kärlek. Ho, det var nästan lite tårar i ögonen när jag gick hem... ibland är det jobbigt att vara så blödig ;) Tur att man förhoppningsvis kan vicka lite!!

Var på ett härligt afro pass när jag kom hem, roligt o svettigt. Precis som det ska vara :) Ikväll är jag toktrött!! Ska till skolan imorgon o redovisa Islandsresan för våra klassisar, lite nervöst!! Härligt att träffa min Marica också!!
Kraam

3 kommentarer:

marica sa...

Superfint armband! Gulligt av dom!

Jag önskar att jag var toktrött men dte är jag inte.. jag är trött på dagarna men sen går det över och jag vrider o vänder mej o kan inte somna.. jobbigt!

Imorgon ses vi, jippy jeehoo!!!
KRAM!!!

Nattan sa...

Ja det var riktigt härligt pass idag =)

Emilia sa...

Idag var det en riktig pärs, men nu är vi äntligen klara. I ur och skur (bokstavligen tarlat) har vi slitit =)

Hehe, ne men vad gör man inte när man vill vara fin =D

Åhh det skulle ju ha varit såååå kul, men jvi ska jobba i skara på lördag från morgon till eftermiddag, sen hem och fixa oss lite vidare till Lerdala (Gröna Lund) där det är lite crusing och så. Men vi måste absolut ta det någon dag snart. Var verkligen år sedan vi såg =(

Sköt om dig! kram kram