torsdag 7 maj 2009

Spännande saker på g

Hörrni, imorgon! Då ska jag göra något riktigt spännande :) iiiih! Vad det är får ni veta imorgon ;) 

Dessvärre mår jag inge vidare, har mått sådär hela dan och nu ikväll har jag lite feber... Dubbelsuck! Förstår inte, förut var jag aldrig sjuk. Nu är jag krasslig titt som tätt... vad kan det bero på tro?! 

Jag o Marica har varit såå effektiva idag med vår uppsats! Känns härligt! Även hon fick VG på sitt portfolio så nu gäller det att kämpa på för att få VG i betyget sen ;) Heja!

Japp, nu ska jag förbereda mig mentalt för imorgon, oooh så spännande :D
Kram på er

3 kommentarer:

marica sa...

Jag glömde nog säga tack för fikat förut men TACK gumman! Hoppas att febern försvinner i natt nu då så du orkar imorgon.. knepigt det där med att du blir mer sjuk nu, kanske är mer baciller från vfu:n och att det är ganska stressigt emellan åt men nästa vecka är det bara mina baciller du får ;-) he he och jag är ju bara alltid förkyld.. hi hi.. Krya på dej sötis så ses vi imorgon hoppas jag! KRAM!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Peppar, peppar så är ryggen rätt skaplig men inte bra ännu. Men jag fortsätter troget hos sjukgymnasten så jag hoppas på bättre resultat framöver..

Hoppas du inte blir sjuk, får häva i dig vitlök och c-vitaminer så kanske du slipper...

Krya på dig och ha en trevlig helg!

KRAMAR!

Emilia sa...

Nämen vad nyfiken man blir nu då =D ska bli spännande att läsa vad det var för skojjigt!

Krya på dig!!!!
kram kram