fredag 1 maj 2009

Oj oj oj

Oj oj oj, ni må tro att jag har överträffat mig själv ikväll ;) Skojade med Rikard o fråga om vi skulle ta en kvälls-löp-tur. Rikard tog det inte som ett skämt och tvi fick jag, det var bara att följa med ut ;) och vet ni?! Jag sprang hela tre minuter längre än vad jag gjorde sist ;) Här händer det grejer!!!

Förövrigt har vi haft en jättemysig dag! Riktig kvalitetstid med den man älskar allra mest är hur underbart som helst <3
Imorgon kommer pappsen och vi ska åka o kika på kök! 
Kram

3 kommentarer:

Sara sa...

Shit vad duktig du är! Jag är riktigt powerwalk-sugen här, men jag måste vila stortån :p

Spännande med kök, hoppas ni hittar något fint och till bra pris. Själv ska jag ge mig ut på gräsmattan i solen igen =)Visst är det härligt med en extra helgdag? :D Kramar!

Vicki sa...

Heej! Nejmen vad söt du är då! Trevlig valborgshelg på dig också! =) Kram kram

Emilia sa...

Haha, ja men de var verkligen varmt=)
Malin kan alltid få min dag till det bättre så de är skönt man har henne i sånna lägen!

Du har verkligen sattsat kan jag lova=) Jag skulle inte orka springa över gatan ens ;) hehe

Kramkram