lördag 16 maj 2009

Skånehelg


Tandlös och glad lillasyster!

Dålig uppdatering här jag vet. Det var fullt upp hela dan igår... var med mina små syskon i skolan, jätteroligt verkligen! Fick rita hästar på löpande band till Linneas kompisar och Hampus visade stolt upp sin tatuerade syster ;) På något sett kan man alltid impa, hahah!
Sedan åkte vi hem o fikade lite, o så skulle vi hämta Erik i skolan, sen handlade vi o hämtade pappa på jobbet.... och SEN åkte vi hem, då kom pappas kompis på middag! Det var jättetrevligt, men OJ så trött jag var!!

Härligt att vara här!! Gjorde ju inte saken sämre att solen sken o värmde som bara den igår ;) 

Nu sitter jag o lyssnar på pappa, hans kompisa Andreas o hans tjej Marie som spelar instrument o sjunger, mys!!

Tänker på min kära vän Jenny som springer Göteborgsvarvet idag, hejja, jag vet att du fixar det!!
Puss till min Rikard där hemma också <3

3 kommentarer:

Sara sa...

Det låter som att du har det toppen, det är fint det =)

Ha en fortsatt mysig helg nu gumman, och tack för rösten ;) KRAM!

Nattan sa...

Va söt :) Hon liknar dig lite tycker jag på den bilden, inte med tanden & det men i leendet :)

jenny sa...

Tack :) det som tog mig runt var i princip att jag hela tiden trodde att "snart är det slut"