fredag 29 maj 2009

Its friday

Vi tog en härlig cykeltur när vi kom hem, vem vill stänga in sig på gymmet en dag som denna?! :)
Jag har jobbat idag... var jätteroligt verkligen :) Så kul att jobba tillsammans med Helena!! Roligt att träffa tanterna och farbröderna också o se hur de var med dom...

Budgivningen vilar över helgen, det är vi och en till som bjuder. Just nu ligger de andra rackarna över, vääänta ni bara ;) hihi! Nej, men får inte hoppas för mycket, vill ju inte bli för besviken om det inte går vägen...

Imorgon ska jag har tjejmiddag med mina kära vänner <3>ska bli jättemysigt verkligen!! Bara jag kan komma på vad jag ska bjuda på till efterrätt ;) 

Underbart väder idag för övrigt, me liiike! 

2 kommentarer:

marica sa...

Vi ses sen vännen <3

Emilia sa...

Usch, denna vääääntan är ju hemsk. Kan nästan tänka mig hur du känner just nu =) Men hoppas på det bästa du !!!

Hahah, nä tänk för att de är jag som är 1:an ;)
Jag ska på crusing ikväll, så håller redan nu på med förberedelser=)
Och du ska ha lite middag såg ja. Hoppas ni får det mysigt i vårvädret!! =)

Kramar