fredag 22 maj 2009

Hemma pyssel

Rikard han knådar
Idag har jag varit riktigt huslig minsann... jag o älsklingen städade på morgonen, sen slappade vi en stund o nu har jag diskat o bakat bröd :) Fick lite hjälp från Rikard vid brödbaket! Det blev grahamsbullar (mina favoriter!) men med en annourlunda tutch! Bytte ut hälften av gramhamsmjölet till rågmjök och så hade jag i en skvätt linfrön också :) Tror det blir gott det med!!

Ikväll kommer Linus o Lisa hit o grillar, ska bli trevligt :) 
Nu ska jag smaka en av mina nygräddade bullar... mm det luktar gott! 
Kramkram

1 kommentar:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hopp, hopp det där såg gott ut! Nybakta med smör och ost på *mums*

Jag beställde en hatthylla igår men den kommer inte se ut som den på bilden, den blir lite annorlunda men skit snygg ;)

Ska ni göra i helgen då?

Kram kram