lördag 9 maj 2009

Våra tattos

Älsklingen är toknöjd med sin, det förstår jag, så fin :)
Min fina delfin som min vän Jenny ritat
Här kommer bilder på våra tattoos! Det är svårt att förstå att den verkligen sitter där nu... men ganska tufft!! 
Jag valde en delfin av en alldeles speciell anledning, min mamma o jag pratade om delfiner när jag var liten och hon sa då att hon ville bli en delfin i sitt andra liv. Jag minns det så väl! Så nu sitter hon där på min ankeln, min mamma som är en delfin i havet <3

Nu ska jag snart börja göra mig iordning, för ikväll blir det fest!! Sikken tur att jag mår bättre ;) 
Vad händer hos er ikväll?
Kram

4 kommentarer:

Ludmilla sa...

Vilken fin hyllning till din mamma!
Jag har själv också en förkärlek till delfiner. Fick ju även simma med dem i röda havet i höstas!

Sara sa...

Åh, vad fin den blev! Avundsjuk! Och en otroligt fin anledning, jag tycker att tatueringar ska ha en betydelse bakom.

Hoppas ni hade kul igår, Kramar

Emilia sa...

Din blev ju toksöt =)
Men tycker du inte att de är en grymt härlig kännsla att tatuera sig? För mig är det som en drog! Vill bara ha och ha och ha :)

Kramar

marica sa...

Rikards var cool och din var såå fin! Ses imorgon vännen, kram!