fredag 8 maj 2009

Tatuering


Nästan klar ;)
Mormor, vet att du läser det här! Få inte dåndimpen nu :) Jag har tatuerat mig ;) Gjorde precis så ont som jag trodde det skulle göra, men nu är det gjort! Det blev en delfin... ska förklara varför o så när jag kan ta en bättre bild, just nu är det massa plast på den. 
Rikard gjorde också en, han tatuera sitt födelsedata i nacken, toksnyggt!! Kan verkligen rekommendera killen i Karlsborg som gjorde dom, Christoffer heter han! 

Annars har dagen varit bra... eller bra o bra, vaknade med feber imorse igen, men under dagen försvann den. Jag hoppas för guds skull inte den återvänder imorgon! Då är det fest :)

4 kommentarer:

ellen sa...

owaw!!!!!! :) ÅHH vad fin den ser ut att vara :) åhh hoppas det blir PARTY imorgon :) såå kul vore det att parta med er :)
nu har ja precis kommit hem från eriks match :) De vann igen tredje matchen i rad!! Jag är nog lite stolt :)
Åh längtar tills ja ska få se tatton :) KRAM!!

marica sa...

Jättefin vännen!! Nu är vi delfinflickor du och jag :-)
Nu ska jag sova!! kramkram bästa du!

nattan sa...

haha =D Woohoo det var på tiden.
Jisses han kommer ju ha tatuerat oss allihopa snart ju :P
Du får lägga upp mer bilder på den :)

Anonym sa...

Nej då, inte dånar jag inte :). Att du vågade? Det skulle inte jag göra. Den var jättefin. Jag förstod faktiskt varför det blev just en delfin innan jag läste din förklaring till det. Det var jättegulligt av dig. Jag blir både rörd och glad.

Puss o kram!
Mormor

PS Moffis, Klas och Johas hälsar! Vi har varit i Bullris idag och vårstädat. DS