fredag 30 oktober 2009

I väntan på julen

På söndag går vi in i november, tycker det är en ganska tung månad, mörkt och grått och alla härliga höstfärger försvinner sakta men säkert... Då är december betydligt bättre. Tänk när man får börja julpynta och julbaka!


I år har vi vår fina nya lägenhet att julpynta, vi har till o med bestämt oss för att ha julgran i år! Me like!!

Lite bilder från förra årets julpynt och julbak från gamla lägenheten, snart är det dax igen :)

Är det bara jag som längtar lite till december och adventstider?!
Sen finns det andra saker med julen som jag inte längtar till, men det behöver vi inte ta nu!

5 kommentarer:

Amanda sa...

November är visst en jättebra månad för att jag fyller år i november! Den 4 närmare bestämt!

marica sa...

December är fint, längtar till advent men julen kan kvitta av samma anledningar som du har :) Ja även där är vi lika min vän!
KramKram o ha en skön kväll!

Sara sa...

Jag längtar massor! Älskar verkligen allt mys i december :) Julen är härlig, dessutom är ju året snart slut och det vänder och blir ljusare igen :)

Hoppas du får en fin helg vännen! Kram

Sandra sa...

Tusen tack!! :) Det värmde, du är så otroligt rar!!
Hoppas du/ni får en superbra kväll med :)

Pusspuss

Desirée sa...

NEJ, jag längtar också oootroligt mycket. favorittiden på året, och längtar tills det är dags för advents/julpynt, julbak och massor massor av julmusik. Julklappshandling. Ojojoj vad jag längtar! :D