tisdag 27 oktober 2009

Welcome Thailand

I Åhus i helgen köpte jag dessa fina bokstäver, jag vet, vi gillar bokstäver ;) Så nu pryder dom vår hall, superduper nöjd!!

Lugnt i skolan nu... eller lugnt och lugnt, har massa hemmaplugg men inte så mycket föreläsningar. Så nu gäller det att hitta den där motivatioen o självdisciplinen..

By the way, jag och älsklingen har bokat THAILANDSRESA idag :) Wiiiie! Den 31 januari åker vi, härligt härligt!!

Tack förresten för alla inlägg om svininfluensan, fortsätt gärna att lämna era åsikter!!

9 kommentarer:

ellen sa...

åhhhh Thailand, gud vad underbart!!!!!!!!!! Jag ska också ta med mej min Erik dit en vacker dag!!!!!! Riktigt riktigt snygga bokstäver!!!
Ser mycket fram att komma till er fina lägenhet :) Ha en mysig kvälL! KRAM Ellen

marica sa...

Inskrivet i min almanacka nu då att du ska åka *snyft* men är såklart glad för din skull :)
Fina bokstäver! Gillar oxå den inredningen!
Kram!

Sara sa...

Åh gumman, vad härligt med Thailand! Det förtjänar du verkligen! Mina svärföräldrar var nyss här och lämnade av sina hundar som vi ska ha tre veckor när dom är i Thailand. Sååå avundsjuk kan jag säga! Vi har suttit med dom och planerat vår första resa ner, förhoppningsvis kan vi åka till våren vi också. Vore grymt.

Fina bokstäver! Vill också ha såna.

Har inte heller bestämt mig om vaccinet, är otroligt rädd för biverkningarna. Får se hur jag gör, det skulle vara för daniels skull i så fall, han har ju astma.
Kram kram!

Nyanser av vitt sa...

Hej
Tack!
Vad roligt att du vill delta i min utlottning.
Thailand....helt underbart.
Kram

Fröken Ellinor sa...

Hejsan,

Så fint, ska upp till Village idag och kika.

Tog bort din kommentar, beror på att jag inte riktigt vet vem som läser bloggen och det är inte för allas vetskap.

Men jag säger att det var relativt sent så förstår du...

Låter fantastiskt med Thailnad,vi satt och kikade på resor igår faktiskt.

Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Jag har inte varit iväg på bio sen jag såg "The ugly truth".. Men skulle vilja gå på "Flickan som lekte med elden" och sen har vi bokat med några kompisar att gå på "Twilight-New moon" när den kommit ut...

Jag valde att inte jobba med frisör yrket eftersom det är så tråkiga tider och sen att jag inte skötte skolan så värst bra..å första året var man ju tvungen att ta Gisäl brev (eller hur det stavas)...
Jag har bättre arbetstider på jobbet jag har idag..

Ska du hitta på idag då?
kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Den var riktigt charmig och bra, absolut se värd. En sån film som man köper när den kommit ut :)

Idag så blir det jobb till 16, sen ska jag ge mig ut på en rask promenad med hunden.. sen vet jag inte. Micke har öroninflammation så han är lite seg.. Får se vad jag/vi hittar på..

Nu har jag fått lite frukost i magen!

Kraaam!

Sandra sa...

Jag hade bestämt mig för att inte ta vaccinsprutan, Andrés med. Men nu har vi bestämt oss att ta den ändå :) Hade vi inte haft Oliwer hade jag nog inte tagit den dock :P

Pusspuss

Sandra sa...

Sv:

Hihi tack ;D
Aa hoppas verkligen det jag med :) Annars tycker jag att du kan sluta skolan och börja jobba vart nu Oliwer än får plats. Så kan du vara hans personliga fröken :D Du verkar ha så bra hand med barn så du skulle passa perfekt :)