lördag 3 oktober 2009

Inflyttningspresent

Rikards föräldrar var här en sväng igår med detta superfina fatet som vi fick i inflyttningspresent :) Har funderat på ett liknande länge men det har aldrig blivit av att köpa nått, så det var verkligen mitt i prick!

Nu återstår bara vad man ska ha på det... vi börjar såhär med vitlök, tomater, citron och lime, härliga färger tycker jag! Men tänk, att fylla det med massa massa godis vore inte helt fel det heller, hihi!

Annars har jag haft en trött lördag... har sovit dåligt inatt, mycket jobbigt att grubbla på, suck! Ikväll blir det lördagsmys med min älskling, gillar mys-pys helger!

Tänkte jag skulle visa lite före och efter bilder i vårt kök, men det får bli imorgon :)

3 kommentarer:

marica sa...

PERFEKT present! Jag röstar för festen den helgen ni tänkte först så att jag säkert kan komma o så att jag kan dricka lite me :) Puss

marica sa...

När fatet är fyllt med godis, då kommer jag fort som bara den :)
Kramilikram vännen!

Fröken Ellinor sa...

Jättefint! Jag köpte ett sådant lila till min kompis Malin förra helgen som inflyttningspresent och jag ska ta och önska mig ett sådant jag också!