söndag 11 oktober 2009

Weekend


Nu har äntligen gardin i köket kommit upp, vi känner oss ganska nöjda :) Men visst behövs det något mer piff i fönstret?! Hm... undrar vad vi ska hitta på där!
I helgen har vi haft besök av den här lilla godingen :) Mys-pys!
Har shoppat lite idag, hittade den här fina jeanskjolen på Lindex! Perfekt med tjocka strumpbyxor och stövlar nu i vinter :)

Helgen har varit bra... dock lite för trött. Förstår inte vart all trötthet kommer ifrån?!! Igår kväll var jag, Rikard o hans kompis Filip o kikade på första halvleken av fotbollen på Harrys. Till o med jag tycker det är liiiite roligare att se matchen så, det blir en annan stämning då ju. Andra halvleken såg vi hemma... Vår söndag har varit minst sagt seg, men lite plugg o en sväng på Maxi har det hunnits med i alla fall...

Nu slappar vi o myser resten av kvällen <3

6 kommentarer:

Nathalie sa...

Mysigt ni har det hemma :) Kul när man kommer igång. Ja hehe det är farligt :P
Får komma över på en fika någon dag tycker jag :)

marica sa...

Verkligen snygg kjol :)
Ja vad ni ska ha i köksfönstret vet jag ej, jag kan inte sånt där tyvärr...
Puss

Maria - Villa Krutbruket sa...

Helllo!

Helgen var jättebra, men som vanligt alldeles alldeles för kort :( Men det är snart helg igen..

Hur var eran helg?

Vilken snygg kjol du köpt, gillar när plaggen är slitna..!

Händer idag då?

Kram kram M.

Ludmilla sa...

Vad fint ni har fått i nya lägenheten!

Fröken Ellinor sa...

Hejsan,

Skriver lite längre ned ;-) Vi har fått ett missfall i veckan 8+4 och det känns verkligen förjävligt. Vi har försökt ett bra tag att bli gravida men det lyckades inte när man väl fått in pyret i kroppen...Tyvärr.

Stor kram och tack för dina fina ord.

Ludmilla sa...

Fy vad jobbigt... Hur mycket man än vet att det nog var en mening med det och allt det där kloka... så gör det lika ont. Man måste får sörja det hela.

Jag fick också ett tidigt missfall en gång. Blev gravid direkt igen som tur var!

Varm kram!