fredag 23 oktober 2009

Vad hände?

Erik julen 2004
Ja, vad hände?! Med risk för att låta som en gammal tant så måste jag bara berätta en sak. Min kära bror, som på bilden är typ 8 år, och jag har inte träffats sedan i augusti... på två månader han han skenat iväg på längden och nu är han.... 173 cm lång..... ynka 5 cm kortare än vad jag är. Det är inte klokt!! En lång, snygg och vältränad 13 åring, det är min bror det ;) Bäst för tjejerna att akta sig!

Stolt storasyster var det här ;)

By the way, lärarstudenten i Hampus klass, 21 åringen från Skövde, visade sig vara vår gamla granne när hela familjen bodde i Skövde. Världen är allt bra liten!

3 kommentarer:

Nathalie sa...

Det är kul med brorsor :) Först är man större i flera år sedan växer dom som ogräs :)
Kramkram

marica sa...

Hi Hi ja nu börjar de komma ikapp dej :) Mina har vuxit om mej :)
Nu har jag duschat o testat det nya schampoot.. luktar himla gott och nu hoppas jag att jag tål det oxå!!! KramKram! Miss u!

Ludmilla sa...

Ja, världen är allt bra liten... och kort!
Jag har en 13 år yngre bror som blev nästan 2 m lång... Hur gick det till?