lördag 27 februari 2010

Help!

Höll på att dö några sekunder här...
...Rikard installerade om min dator förra helgen o min uppgift var att spara över allt jag ville ha kvar till hans dator. Nu när jag skulle lägga över allt igen trodde jag ALLA bilder från 2007 och tidigare var borta...
Tårarna började rinna o jag klickade runt som tusan...
...och vips! så ligger dom bara där.
PUST!

Har träffat min Marica en sväng idag :) Vi var ute på Maxi o kikade, jättemysigt att vi kunde ses lite! Ikväll ska vi till Rikards föräldrar på middag :)


Såg ni Lets Dance igår?! Jag bara älskade Almenäs klänning!!
Så nu måste jag fråga, är det någon som vet vart denna underbara skapelse är köpt?!
Help me!!

2 kommentarer:

Marica sa...

Ja det var mysigt att vi kunde ses lite idag :) och shoppa är ju aldrig fel ;)
Ha en trevlig kväll nu vännen!
KRAM

Familjen Lindström sa...

Har du fått något napp på Almenäs klänning eller ska jag maila min kompis som jobbar på TV?