lördag 6 februari 2010

Phi Phi Island in love

Maya Beach
Firrar

Vi <3 align="center"> Har kommer lite bilder fran Phi Phi Island. Igar hyrde vi kajak o paddlade till en strand dar vi nastan var helt ensamma, helt underbart! Idag har vi varit pa batutflykt o besokt en harlig lagun, ett stalle dar vi snorklade lite o Maya beach, stranden dar filmen The Beach spelades in.
Poolen pa hotellet ar helt underbar, man kan ligga i i timtal o bara njuta, precis lagom varm.
Vi bor i en egen bungalow i ett lugnt omrade av Phi Phi, men med bara 5 minuters promenad ar man inne i smeten!
En del shopping har det blivit, solglasogon, bikini o ett par converce skor (akta!!!) och lite annar smatt o gott... men vi sparar oss lite till Bangkok! Imorgon far vi tillbaka till Ao Nang, vi kanner oss inte fardiga med oarna o stranderna dar runt omkring. Jag hoppas pa att fa se apor pa Poda Island.
Fortfarande kanns branden lite skrammande, jag har svart att slappna av ordentligt pa kvallarna.. vet inte varfor. Men det paverkade mig mycket att vi vackt sadar abrupt mitt i natten o se elden utanfor, usch sa laskigt!! Men kan lugna er med att vi inte ens var i narheten att bli skadade, varken vi eller var packning, men det kanns skrammande anda...
Kramar till er dar hemma i snon!!

7 kommentarer:

Sofia B9 sa...

Vill oxå ligga och lapa sol!!! Ta med lite hem sen är du snäll ;-) Kram

Marica sa...

Ser helt underbart ut!! NJUT vännen! Ooo blev så sugen på shopping nu ju!!! Mailar dej ;) Puss

Anonym sa...

Härligt!!

PP Casita är ett jättemysigt hotell - jag har också bott där - jag älskar rummen/bungalowerna. De är så mysiga!

Njuuuuut!

Och glöm inte att ta er upp till Viewpoint - det är det värt!

Kramis

Fröken Ellinor sa...

Det förstår jag angående branden, åh kul med så mycket shopping och bad.

Kram på dig

Marica sa...

Njut Njut Njut är det enda jag har att säga.. för att jag saknar dej o allt det där vet du ju redan ;)

PUSS sweety <3

Malin - Mamma till h-barn sa...

Vad underbart! Kram!

Marica sa...

Miss You!