onsdag 17 februari 2010

Home sweet home

Då var vi hemma i kalla Skövde igen, flygresan hem tog sammalagt 15 timmar men inga förseningar så det är vi glada för.
Måste säga att det är blandade känslor att komma hem, en del av mig tycker det är jätteskönt. Hem till tryggheten, vardagen o alla nära och kära. En annan del av mig vill bara STANNA KVAR. Värme, enkelhet, god mat, bad och vänliga människor...

Det har verkligen varit en helt underbar resa o jag är så glad att vi åkte, jag o min Rikard!!

Vi var toktrötta när vi kom hem igår o somnade som små grisar kl 22. Rikard vaknade sen klockan 4 och var pigg så han gick upp då, jag vaknade 6.30... Jetlag kalls det har jag hört ;) Tar väl ett tag för kroppen att ställa om sig igen...

Nu ska jag faktiskt plugga lite, sen blir det nog lite uppladdning av bilder :)

Tack för alla gulliga kommentarer under resan, har läst alla även om jag varit dålig på att svara på dom... Nu blir det bättring, det lovar jag!

5 kommentarer:

Fröken Ellinor sa...

Be inte om ursäkt för att du inte svarat, har FULL FÖRSTÅELSE för det när man är på andra sidan jorden, känn verkligen inte så.

Ska bli kul att få se mer bilder, få leva på värmen genom Er :-D

Kram kram å lycka till med pluggandet.

ellen sa...

välkommen hem Emilia till snöiga Sverige :) Ser fram emot att se på massor av härliga bilder från Thailand!!!!! KRAM

Maria - Villa Krutbruket sa...

Välkommen hem! :)

Marica sa...

VÄLKOMMMMMMMMMMEN HEM!!!
**Äntligen hemma så att vi kan ses och prata*
Kramar!!!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hur har ni haft det i värmen?

Jag har mått bättre ska jag säga dig, jag är sjukskriven just nu. Har varit lite för stressad på sistone på jobbet så kroppen sa ifrån..

Har du för dig idag då?
Själv har jag varit hos vetrinären med Nenya, hon har fått nos kvalster. Usch! :)

Kram kram!