onsdag 24 februari 2010

My day

Var såå laddad för träning idag o skulle åka direkt efter praktiken. När jag skulle hämta min cykel visar det sig att något har gått sönder med framhjulet så det rullar inte...
blir trött!!
All träningsmotivation försvann o jag fick släpa cykeln hem.
Vilken tur att det är snö så den glider...
Men jag har skrivit det förut, jag vet inte vad jag ska göra utan min cykel. Så beroende... och hur jag nu ska få den till en verkstad utan att slita ihjäl mig är en gåta.
Suck!

När jag kom hem blev jag lite träningssugen ändå, så jag satte lurarna i öronen med lite Abba o skuttade runt här hemma i vardagsrummet ett tag :)
Kändes bra o få ur mig lite frustrationer!

Sammanfattningen på den engelska artikeln är inskickad, sååå lättad!!

5 kommentarer:

Familjen Lindström sa...

Tack för din kommentar, den värmer! Blir jobbiga dagar nu framöver.

Fröken Ellinor sa...

Tack rara, mår bättre idag. Åh då är det inte bara jag som har haft otur med fordon idag...

Skönt att artikeln är inne, grattis :-D

kramar

marica sa...

Önskar jag hade hälften av din energi :) Imorgon ska jag i alla fall på sjukgymnastik och på måndag ska jag börja med att gå ut o gå, oavsett väder! Nu ska jag gå ner i vikt!!! Längtar efter dej oxå! Vi får ha våran kväll snart tycker jag!!! Puss o Kram min bästa!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Gör inte så mycket om dagarna, umgås med lite vänner, tar promenader och idag har jag varit och stor handlat! Ska ta och baka lite har jag tänkt mig :)

Ska ni göra i helgen då?
Kramar Maria

Tezz sa...

Hoppas du får fason på cykeln utan att behöva krångla alltför mycket!
Abba är perfekt att skutta runt till, man blir både glad och danssugen av deras musik :)
Kram