söndag 28 februari 2010

Sköna söndag

Igår var vi på middag hos Rikards föräldrar och träffade den här godingen. Lilla Astrid som inte är så liten längre, snart fyller hon ett år och blir storasyster :) Godingen!

Idag har jag planerat lektioner för fulla muggar, framför allt en om kroppens sinnen :) Har en fullspäckad vecka framför mig, på torsdag ska jag vika i klassen. Är galet nervös!!

Melodifestivalen igår... vem sjutton har skrivit manus till Christine och Måns??! Det är verkligen inge bra alls... Bidragen igår var väl inge vidare dom heller, härligt i alla fall att Pernilla sjöng en riktig schlager, det gillar jag!

Ikväll blir det middag ute och biomys med min Rikard, Farsan ska vi se! :)

3 kommentarer:

nathalie sa...

Det är farligt med datorer :P man måste verkligen skriva ut bilderna hehe.
Vilken goding :)
Hoppas allt är bra med er.
Kramkram

marica sa...

Ja shit tänk om alla foton skulle försvinna.. man borde bränna ner dem...
Hoppas filmen starta igen ;)
Kram vännen min <3

Emilias sa...

Ja bränn ner dom, man vet aldrig vad som händer!! Eller spara dom på usb eller nått, bara dom finns kvar. Jag har mina sparade på Rikards dator också, Inte så stor risk att både min o hans ska lägga av samtidigt..
KRAAM