fredag 12 februari 2010

Snart far vi hem

Sista dagarna i underbara Thailand. Idag har vi varit pa on Poda och badat hela dan. Sa harligt. Imorgon gar flyget mot Bangkok o massa massa shopping. Eventuellt hinner vi traffa pappa ocksa som har varit pa semester i Thailand samtidigt som oss.

I forrgar var vi pa Chicken Island. Gissa om vi blev forvanade nar det plotsligt damp ner en apa pa standen. En nyfiken liten apa som garna rotade lite i folks vaskor efter mat ;) Det kandes lite exotiskt!

Vi har nyss att lite massage har, 1 timmes fotmassage for 40 kronor ar inte hel;t fel. Sa skon sa jag somnade, mmmm!

Ikvall ska vi ata pa en mysig restaurang precis vid havet, blir nog fisk eller skaldjur for min del. Har atit massor sant har, superdupergott verkligen!!

Nu blir det nog inget inlagg forens vi ar hemma igen.. o da kommer massa massa bilder, jag lovar. Tyvarr har var kamera gatt sonder sa har inte tagit alls sa manga bilder som jag egentligen skulle viljat... men men..

KRAM pa er!!

4 kommentarer:

Malin - Mamma till h-barn sa...

Oj vad tiden har gått fort, är ni redan "på väg hem"?! Väntar med spänning på fler kort och en update om Bangkok :)

Hoppas flygresan hem går bra! Hörs igen när du är i moder Svea :)

Kram!

Fröken Ellinor sa...

Typiskt att kameran gått sönder, ha nu en riktigt bra flygning hem.

Kramar

Malin sa...

Åh vad härligt! Jag vill också åka utomlands :)

malin sa...

ja, nya läsare är så otroligt roligt:) Härligt att det blir mer inlägg! tack så jätte mycket! du hade också väldigt härlig blogg! Ha en bra dag, kram <3