torsdag 18 februari 2010

OS

Trött trött trött, så stavas min dag... Jag o Rikard var o handlade, kändes som jag hade sprungit ett helt maraton lopp ;)
Imorgon måste det kännas bättre, för då ska jag åka till Hjo o till min Marica!

Ingen har väl missat att det är OS nu, till och med jag kollar. Riktigt läskigt igår när Anja ramlade, så strongt av henne att upp o åka idag igen, nu håller vi tummarna!
Annars verkar det vara skandalernas OS, och jag håller med, alldeles för många missar från arrangörerna.

Följer ni tävlingarna? :)

4 kommentarer:

Fröken Ellinor sa...

Jajejemen, jag/vi följer det mesta faktiskt.

Fin header du har nu, så somrigt och vackert.

Förstår att det är jobbigt med jetlag och att komma in i vanorna igen.

Kram på dig

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ja, faktiskt har jag kikat en del på OS. Helt otroligt för att vara mig, men det är rätt kul.
Såg Anjas vurpa, säger bara: aj, aj! Tur att det gick bra!

Hoppas du och Rikard får en trevlig helg! Kramar Maria

marica sa...

Jag tittar bara när jag måste ;)
Tack för en underbar dag min älskade vän!!! Kramar!!!

Emilias sa...

Tack själv underbara du, bästa dagen på läänge!! <3