onsdag 3 februari 2010

Underbara Thailand

Phra Nang Beach
Poda Island






Vi ar verkligen i paradiset, tar en bat ut till nagon o eller strand o stannar sar over dagen. Koper super god lunch fran en longtail bat for ynka 15 kr, dricker fruktshakar och solar o badar massor. Beh;ver jag saga att vi trivs!?
Shoppa lite har vi hunnit meed, solglasogon, badshorts o sa. Men mer av det blir det i Bangkok!!
Imorgon aker vi vidare mot Phi Phi Island fr att pa sondag aka tillbaka till Ao Nang igen.
Saknar er dar hemma aven om jag inte langtar hem speciellt mycket ;)

8 kommentarer:

Sofia B9 sa...

Jag är inget avundsjuk...å jag juger som en potta.... Ha det så himla gött!!! Kram

ellen sa...

åhhhhhhhhhh vad härligt!!!!!! Här hemma har vi riktigt snökaos!!! Åhhh ja vill meeed!! HA det riktigt riktigt bra och njut massor och drick en extra fruktshake åt mej med, ja vet att dom godaste finns i Thailand!! KRAM!

miadeluxe sa...

att vakna ytterligare en morgon med 2 dm nysnö att pulsa igenom får en att bara vilja skrika rakt ut... ni gjorde verkligen helt rätt att lämna denna skiten å åka till värmen... ett lite finare sätt att beskriva min avundsjuka... ser verkligen hel gött ut på den bilden när du ligger i vattenbrynet :) kram mia

Malin - Mamma till h-barn sa...

Åh vad härligt ni ser ut att ha det!!! Helt underbart! Längtar tillbaka när jag ser bilderna och undrar om det kanske inte blir Thailand i år ändå... ;)

Ha det så underbart och njut!
Kram!

Marica sa...

Å det ser underbart ut vännen! Tomt utan dej här hemma men njut nu,, vi ses ju alla andra veckor året om :) Puss älskade vän!!!

Anonym sa...

Åh vad underbart!! :)

Hoppas att ni njuter för fullt!

Phi Phi är mitt paradis, hoppas att ni gillar det lika mycket! :)

Stor kram Carro

Fröken Ellinor sa...

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vad mysigt ni har. Tänkte på Er då jag pulsade i snövallarna igår.

Njut och stor stor kram

Ludmilla sa...

Åååå så underbart! Njut!