tisdag 3 juli 2012

min dag i bilder

Min dag i bilder. 
Vi har haft underbart sommarväder här idag. Så härligt! 


Startade dagen med att garnera tårtan jag bakade igår. Grädde och riven mörk choklad. Som vi sedan skulle mumsa på till förmiddagskaffet.
Kom till jobbet och åt frukost. Vår kära Emmelie i köket dukar upp rena rama hotellfrukosten åt oss. Varje dag. Lyx!

Det har varit en riktig utedag på jobbet. Vi skördade rädisorna vi odlat. Som vi sen åt till lunch. Tog ut pärlor och gjorde halsband med de stora barnen. Och allmänt njöt av solen.

Ett grymt bra pass på gymmet där jag lyfte tyngre än någonsin. Toppat med blodpuddig med lingonsylt och vitkål till kvällsmat. 

Ja, det har varit en bra dag. En jättebra dag!
Hoppas ni mår bra!

KRAM 
Emilia

4 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej vännen!

Jag har en sjuk liten pojke här hemma. Han sov väldigt oroligt i natt och imorse började snoret rinna och feber hade han. Stackars liten.
Så idag fick vi avboka våra planer och bara vara hemma.
Vi har ingenting inbokat fören på fredag. Då vi ska träffa Sofi på Marieberg och äta lunch. Ska bli kul att träffa henne igen.
Hoppas att S blivit frisk tills dess bara.

Vilken härlig dag du verkar ha haft. Och vädret är ju underbart. Sitter just nu på altanen och njuter av det sista av dagens sol.

Ha en fin kväll och sov så gott! Kram

Anonym sa...

Har oxå skördat mina rädisor.
Tyvärr har jag fått ta bort isbergsalladen och plocksalladen ur trädgårdslandet då mördarsniglarna hittat dit och käkat upp det mesta av det.
Som tur är har jag ju badkaret som de inte hittat till så där växer all sallad för fullt, särskilt ruccolan, den äts morgon, middag och kväll.
Hoppas vi får en fin dag i morgon med, då blir det bad i Mullsjön.

Kram Marie i Skara

Ekenäsliv sa...

Skönt med såna dagar!!! Skönt också att du mår bättre:)
Tre dagar kvar nu då;)
Kram Anna

s p i n d e l t j e j e n (och lilla Pyret i magen) sa...

Åh vad jag längtar efter att kunna träna! :) Får köra på i höst igen! :)
Kramis