tisdag 31 juli 2012

rosa blomning på balkongen

Det blommar så fint på balkongen. Min rosa pelargon har äntligen tagit sig ordentligt. Trodde ett tag att det inte skulle bli några blommor. Men det blev det.

De är så himla vackra. Särskilt på nära håll tycker jag. 
Mycket går i vitt och blått på balkongen. Men jag gillar rosa också. Det hade nog varit mer rosa hemma hos oss. Om jag hade fått bestämma helt själv ;)

Helt slut idag efter jobbet. Men har piggat upp mig med en träff med en av mina allra bästa vänner och hennes lilla Teodor, 4 månader. Mysigt som alltid! 
Ikväll blir det bio med sambon. Känns nästan som jag har lite semester fortfarande :)

KRAM

7 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Japp, vi låg däckade båda två. Micke började redan på söndag kväll och jag började på natten. Mamma fick ta Nenya och Svante för vi var helt däckade. Jag sov konstant hela dagen igår.
Ja, men eller hur. Tycker faktiskt att vi har lite otur :(
Såg framemot en tripp till Västkusten men det sket sig :(
Vi har inga planer alls för veckan. Försöka kurera oss. Vi är bättre idag men vi har fortfarande en sån huvudvärk båda två. Beror väl på vätskebrist kanske.

Vet du vad jag har köpt?! Något jag LÄNGE gått och trånat efter. Ett par Ray-Ban solglasögon.

Mysigt med såna dagar. Sluta tidigt och bara umgås. Vad trist att Maria Wern inte gick i Skövde. Märkligt!!
Ni får titta på nya Batman!

Ha en mysig kväll! Kramar!

Sofi sa...

Hej vännen!

Vilken mysig dag du haft, trots tröttheten:)
Vad såg ni för film?
Håller med om att den här veckan känns lite som semester, vi har jätte lugnt på jobbet.
Hur har ni det?

Nu ska jag snart sova!

Natti natti

a cup of emilias sa...

Tack! Pelargonier är så vackra :) vilken bio blev det? :) Kramar Emilia

Pyttianna sa...

Himla fin blomma!! :)
Vad blev det för film? Vi tänkte klämma in lite bio nästa vecka, var den att rekomendera?

Kramar.

Ekenäsliv sa...

Så fin pelargon!!! mina börjar sjunga på den sista känns det som, har vuxit sig alldeles för höga pga av att jag inte haft tid att ta hand om dem ordentligt. Nu väntar jag med nya blommor tills vi fått nya smygar på plats..
Vi såg ni för bio?
Hoppas ni haft en mysig kväll!
Kram Anna

Anonym sa...

Hej!! Min man har börjat redan.... Du förresten jag börjar min sockerkamp idag.. Skall förklara sedan när jag inte sitter med mobilen!:) kram

Anonym sa...

Hej pelargonvännen.
Mina pelargoner blommar för fullt nu.
Rekomenderar dig att köpa en sort som heter KÄRLEK mycket fint röda, ska nog köpa mig en sådan till nästa sommar.
Mina spar jag år från år så det är kul att se när de börjqar växa och bli fina.

Kram Marie