måndag 2 juli 2012

nybäddat i sovrummet


Förra veckan kom det ett paket på posten. Nya bäddset från Newport. 
Det känns minsann lite extra lyxigt att bädda med såna lakan. Väldigt sköna var dom med.


Perfekt färg som matchar väldigt bra i vårt sovrum. Blått och vitt ska det vara. Så snyggt så!


Riktigt fina detaljer. Söta små knappar. Både på örngotten och lägst ner på påslakanen. 


Vårt sovrum nu på morgonen. 
Låg och drog mig lite extra länge imorse. Laddade för sista veckan på jobbet innan tre veckors semester
Nu är det dags att ta tag i den här måndagen!

KRAM
Emilia

10 kommentarer:

Jannie sa...

sUPERfint verkligen!

O tack snälla du för de fina orden.
klänningen som egentligen är ett linne ; ) är från Du o Jag.
Älskar´t!
Eller va det så att du kanske blandade ihop mig med helena?... hon hade en fantastiskt fin långklänning på sig.
KRAM

GRATTIS till avklarad sockerutmaning.FAN bra gjort!

Therese sa...

Sååå fint! Å även här är det sista veckan innan semestern.
duktig n ivarit som fixat sockerstopp ytterligare en gång, nu kör jag utan socker i 26 dagar, men på min födelsedag ska jag äta tårta :-D Har inte alls samma sockersug längre, kan tycka at bananen i morgongröten är nog så sött i bland... *ler*
KRAM KRAM

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Hoppas du mår bättre idag.

Åh, Newport har ju så mycket snyggt. Vart beställde du dom ifrån?

Det är mina föräldrar som har köpt en husvagn som jag och min bror får låna hur mycket vi vill. De som de har köpt den av har den på säsongsplats i Eskilstuna. Och den kommer att få stå kvar där säsongen ut. Så vi kommer campa där i år.
Ska bli mysigt. Jag är uppvuxen med husvagn jag också.
Men nästa år blir det att kunna åka runt.
Vi ska åka dit på lördag allihopa och kika på campingen och så. Tror att brorsan och hans familj skulle premiär sova där då också. Men vi åker hem.

Vad har du för planer denna vecka?

Kram, kram!

Sofi sa...

Å så fint!
Undrar också vart du köpt dem?:) De passar ju otroligt bra i ert vackra sovrum!

Hoppas du får en bra dag!

Kram på dig

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilket härligt sovrum, så sommarfräscht med det randiga.
Kramar
AnnaMaria

Bella sa...

Ååh, så fint!! Alltid fräscht med blått och vitt och de passade ju perfekt i ert trevlig somrum :)

Ha en bra sista jobbvecka!

Kramar Bella

Kia sa...

Fint! Så himla skönt att krypa ner i ny bäddad säng!

Ha en toppen kväll!
Kram Kia

Jennys gömma sa...

Ser underbart ut att få krypa ner där. Vad fräscht o fint i ert sovrum! Gillar också vitt o blått. Ha en bra vecka, kram Jenny

Villa Carl Larsson sa...

Men hallåååå, sånna vill jag också ha.
Passade riktigt bra i ert blå och fina sovrum.

Hoppas du har det bra. Jag väntar på sommarvärmen jag.. suck. Ska vi behöva vänta längre nu??

Har du semester tro?
Det har jag.

Kram Josefin

Ekenäsliv sa...

Superfiina påslakan!!! Gillar randigt, det känns alltid fräscht. Vi har dubbetäcke, men numer finns det ju nästa alltid det att välja på med:)
4 dagar kvar nu då, sen en skön semester för dig! Härligt!
Här har vi njutit av en skön sommardag idag:))
Kram Anna