fredag 11 januari 2013

äntligen fredag

Oj vilken trött vecka det har varit. Kvällarna har varit förfärliga, har somnat runt 21 alla dagar. Men med helg hoppas jag att jag är fit for fight för Sverige tiden igen. Och för ordentlig träning!

Tittat in här o önskar er en fin helg från mobilen. Själv åker jag till mina fina syskon i Skåne. Som jag längtar efter dom!

Kunde inte låta bli att klicka hem lite nytt till köket. Skålarna från Ib Laursen har jag spanat länge på och handdukarna är bara så Emilia. I vår blir det vitt och turkost hemma hos oss. Man bara måste älska turkos!

KRAM

7 kommentarer:

Anonym sa...

De ser nästan blåa ut, men bilden kan allt luras ibland! Hur går det med din träning? Ha en fin kväll! Kram

Unknown sa...

jobbigt o komma in i tiden igen, här är de segt utan tidsomställning;). Turkost är ju så fint o passar så bra hemma hos er! Här blir de en lugn helg, p jobbar o tjejerna ska till Tibro lite så jag får lite vila. Har sett att dom har fått in Sturehofs kruka på Edvins, dom är fina:). Ska bli jättekul o ses nästa helg, de blir på lör em. Ha de nu så bra i Skåne. Stor Kram

Sofi sa...

Hej vännen!

Ja men fy vilken tröttsam vecka vi haft! Hoppas verkligen att det vänder i helgen:)

Söta skålar, såna har vi med:) jag tycker de är perfekta för frukostyoghurten, Gustav tycker däremot att de är för små;) fräscha handdukar, tänker nog också köra lite turkost snart, snyggt både på vintern och till våren:)

Ha så mysigt med dina fina syskon nu!

Kram på dig

FruNeroLindström sa...

Haha, ja det är inte bara positivt med semester och jet lag.
Hoppas energin hittar tillbaka nu.

Ja, kan inte annat än hålla med, turkost blir man verkligen glad av.

Ha nu en riktigt trevlig helg med syskonen, kram Malin

anettan sa...

Bra klick. Jag har själv de skålarna och de används flitigt. Ha en skön dag. Kram Anette

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej vännen!

Hur har din helg varit?
Hoppas bra.

Kram, kram!

Villa Carl Larsson sa...

Jag har också sånna skålar och de är så fina :)

Kram