tisdag 29 januari 2013

det knoppas i köket

Det slaskar och töar ute. Så tråkigt. Ja, ska det inte vara vinter kan det ju bli vår. Det tycker jag.
Har ju lite vår här hemma i alla fall. Det knoppas bland annat i köksfönstret :)


Ärligt talat vet jag inte vad det är för några lökar, haha. Men det visar väl sig. Extra spännande så. Bra gör de sig i alla fall i en Green Gate mugg. 


Äntligen känner jag mig helt frisk och kry. Så skönt. Nu blir det fokus på träning. Och jobb. Och tapetsering här hemma. Och att träffa vänner. Och mysa hemma i soffan.
Ja det är ganska mycket på gång faktiskt :) Men det gör inte så mycket.

Ska visa er mer om tapetseringen vad det lider. Promise!

KRAM

4 kommentarer:

Sofi sa...

Hej vännen!

Klart det ska bli vitt;)
Så kul att fixa och tapetsera, ännu roligare när man är klar och kan njuta av det nya fina:)

Vilken bra vecka du har framför dig! Jag ska också träffa en vän imorgon, härligt för jag känner att jag behöver fylla på med positiv energi:)
Vi har mycket på jobbet den hör veckan, flera kollegor är sjuka men det är bara och kämpa på, snart kommer det en ny vecka;)
Hur har ni det, är det många sjuka på jobbet?

Jättesöta lökar förresten, kul att se vad det blir av dom:)

Kram på dig fina!

Linda sa...

Spännande att se vad som kommer upp. :)

Skönt att du är kry igen och kan köra igång med vardagslivet.

Kram Linda

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Tulpaner kanske? :) Skönt att höra att du mår bättre nu. Ser fram emot tapetseringsbilder!

Kram Johanna

Marie sa...

Ohh skönt att du känner dig pigg och kry, samt håller med, ska det inte vara normal vinter kan det väl bli vår då, detta velande fram och tillbaka =D

Ohh titta så fina knoppar på g upp =D