torsdag 31 januari 2013

den fina vintern?

Vart tog den fina vintern som var här förra veckan vägen?! Va?! Det är inte ens slask längre. Bara regnigt, grått och blött. Inge vidare uppiggande!


Men barnen på jobbet älskar det. Oj vad blöta, leriga och härliga de blir när vi är ute :) 

 Tur det finns annat som piggar upp. Ett gäng härliga tuplaner till exempel! I bästa tulpanvasen ever, Alvar Alto.

Ett bra träningspass piggar också upp.
Jag kört två veckor på mitt fyra veckors schema nu och redan uppnått några av mina mål. Känns mer än bra! Om alla mål blir nådda ska jag belöna mig med något jag har kikat på länge. Ska visa er då :)

Alla härliga ungar på jobbet piggar också upp :) Ska göra mig iordning och åka dit snart. 
Ha en fin dag!
KRAM


4 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Ja du, jag önskade ju snön kunde ligga iallafall februari med. Men nu får man väl räkna med en hel del fram och tillbaka väder fram till våren tyvärr.
Åh, Gud va kul att träningen går bra och ger resultatet. Hade planerat in ett gym pass i onsdags egentligen men det fick ju stryka på foten tyvärr. Så denna veckan lär det bara bli måndagens mamma pass, några hundrundor,lite simning i morgon och då body pump på söndag. Men men. Bara jag får hålla igång lite iallafall så får jag vara nöjd.
Ha en fortsatt mysig torsdag, kram Malin

Ekenäsliv sa...

Ja hellre lite kallt till än detta slask, brrrrr! Snacka om skititga kläder man får hem varje dag;-) Tvättmaskinen går varm!
Men snart får man njuta av sol och värme, lovely!!! Så jag packar lite, tvätar en del och plockar en massa…
Må så gott!
Kram Anna

s p i n d e l t j e j e n (mammaliv, fotografering, resor och sånt där) sa...

Tullisar är underbart - man blir så glad! :)
Men hellre vinter som den varit idag med sol och bar mark än slabb - fast... helst av allt - snööööö och frost :D
Kramisar!

Linda sa...

Inhandlade mina allra första Hunter igår då jag insåg att mina fötter behövde något vettigt på fötterna nu när jag klampar från bussen till föreläsningssalen nästan varje dag.

Här börjar träningen ge resultat och jag blir jättetaggad att köra på. Kul när man verkligen ser skillnad på t.ex. armarna.

Ha en bra lördag!
Kram Linda