tisdag 22 januari 2013

sovrum i vinterljus

Ja veckan började ju inte riktigt som jag tänkt mig. En riktigt skitstart blev det. Fick gå hem från jobbet igår med yrsel och illamående. Så mycket mer än så blev det inte, men är helt orkeslös. Så ja, dagarna har tillbringats i soffan. INTE roligt!
Jag som tyckte mitt träningsschema rubbades förra veckan. Det är ju inget emot det här. Blir så arg!!


Passade på att fota lite i helgen när ljuset var framme. Det är något speciellt med vinterljus. Precis lika speciellt som det är med ljuset från sommarsolen. Härliga fenomen båda två.
Finns väl inget bättre än renbäddad säng. Jag bara älskar vita sängkläder, det känns sådär lite extra lyxigt!


Vitt och blått. Färger jag inte kan få för mycket av. Den fina kransen borta på väggen är reafyndad på nätet, Ib Laursen. Jag älskar rea också!



En liten primula har fått flytta in i sovrummet också. Tänk att en blomma kan göra ett rum så mycket trivsammare i ett vips. Härligt!

Blir hemma imorgon med. Sen får det vara nog ;)
Nu ska jag tvinga sambon göra pannkakor till mig, sånt får man faktiskt kräva när man är sjuk!

KRAM 

5 kommentarer:

Sofi sa...

Hej vännen!

Så tråkigt att du blivit sjuk, hoppas du piggar på dig snart!
Tråkigt när det påverkar träningen med:(
Men du har ett fantastiskt fint sovrum i alla fall!:)

Tänkte vi skulle ta en tur till Smultrongården (igen:) sen åker vi hem hit och äter lunch och fikar och pratar:) Låter det bra?

Nu kollar jag på bygglov, det visade sig art de är hemma hos en gammal klasskompis till mig:)

Krya på dig nu fina!

Kram på dig

Ekenäsliv sa...

Hej!
Nä hu så trist! Hoppas du kryar på dig snabbt!
Så himla fint och fräscht i ert sovrum.
Vila dig i form nu!
Hoppas du fick pannkakor;)
Kram Anna

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Usch, krya på dig!! Hoppas R gjorde pannkakor till sin fästmö. :)

Kram Johanna

Linda sa...

Nej, fy vad trist!
Det jobbiga med träningen är ju att man tappar så fort när man hindras från att köra sina pass. Nu var jag uppmuntrande, eller hur? ;)

Vad fint ni har det i sovrummet.
Ljust och härligt.

Kram Linda

Marie sa...

Ohh så fint sovrum ni har