måndag 14 januari 2013

fyndat puderrosa

Jag missade ju mellandagsrean när jag var borta. Lika bra det kanske egentligen, de brukar ju inte vara så mycket att ha. Men i fredags hann jag en sväng i affärer och sprang på den här skönheten. För halva reapriset dessutom. Sånt måste man bara älska ;)


Har ni fyndat nått på rean?
Nu när våren kommer vill jag ha mer pasteller, färg piggar upp!

Annars är det väl okej. Har dragit på mig en förkylning som inte alls kom särskilt lägligt (gör förkylningar någonsin det förresten?!). Börjar ju min nya träningsresa idag och förutsättningarna kunde varit bättre... Jaja.. Får försöka lyssna på min kropp.

Ikväll ska jag till min fina vän Maria och mysa med henne och hennes lilla Aksel, tre veckor gammal. Bra måndag!
KRAM

6 kommentarer:

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Jag brukar köpa underkläder och strumpbyxor på rea, är så fasligt dyrt annars tycker jag. Så har jag även gjort i år, eller förra året. :)

Hälsa Maria! Jag träffade Aksel när han var fyra dagar gammal, pytteliten och så söt. Är ju kompis med Malin, Marias storasyster. Skövde är inte så stort. :)

Kramar Johanna

Jennys gömma sa...

Hej!
Så underbara bilder från Thailand, blir minst sagt sugen på en tripp!
Så fin tröja du fyndat. Jag har också köpt en ny kofta på rean, men visst längtar man mer efter vårkläder nu!
Ha det gott, kram Jenny

Anonym sa...

Åhh va tråkigt med förkylning just idag!!! Jag har också kommit igång nu igen! Man mår sååå mycket bättre!! Kram

FruNeroLindström sa...

Snygg!
Ja, usch, är det inte så att förkylningar brukar komma som brev på posten tyvärr när man minst vill ha dem =(

Jag är ju piggare nu så tänkte ut och skotta lite snö sen och gå en sväng till pulkabacken. Det får räknas som min kom igång träning och så får vi se vad kroppen säger om gympa imorgon efter jobbet.

Har handlat till Stella på rean, jag har i och för sig fått en lite mer mjukiströja från intersport, men det är allt.
Känns onödigt att shoppa när man inte vet hur länge man kan ha kläderna.....jo, ja, jag var ju på väg mot toppform, men satsar nu istället på mitt fetaste beach-sommar då Stella förhoppningsvis blir storasyster i Juli ;)

Så tänker följa din träningskamp som en slav och leva genom dig lite nu. Min träning får ju nu istället handla om bibehåll och underhåll.

Hur har du tänkt dig kring allt nu, vad är målet och vad ändrar du från tidigare?

Ha en riktigt mysig Tisdag, Kram Malin

FruNeroLindström sa...

Hahaha, jodå, du förstod rätt ;)
Nä, tyvärr var det riktig magsjuka. Gravidillamåendet hade precis lugnat sig och är inte riktigt så intensivt, iallafall inte på mig.

Hoppas förkylningen känns bättre nu på em.
Kram

Villa Carl Larsson sa...

Hej Emilia! Vilket fynd, wow. Superfin! Hoppas allt är bra. Jag är genomförkyld IGEN. Megasuck!!! Dessa småbarnsbaciller. Är du immun eller? haha. Hoppas du mår bra. Jag var ju och tränade igår mån på Friskis. Asjobbigt och superskoj. Roligt att komma igång men så typiskt att man ska bli sjuk jämt. Men jag ger mig inte denna gången. Nu har jag bestämt mig för att ta tag i träningen på riktigt. Det kommer nog att ta sin tid, men vad säger du.. beach 2013 :)

Nu har jag tackat ja till bloggträff. Kommer du??? Det är ju nästan ett måste va va va :)

KRAM KRAM Josefin