tisdag 15 december 2009

All I want for christmas

Jag önskar mig den här fina koftan från MQ i julklapp
*blink-blink*
Åh vad glad jag skulle bli då!

Idag snöar det och världen färgas långsamt vit och fin, även fast det är skit att cykla i snö så tycker jag om det! Vill gärna ha mer :)
Hoppas hoppas på en vit jul nere i Åhus!!

Jag är sugen på julskinka, vi skulle köpa en färdigkokt på Maxi i helgen men när den kostade nästan 200 kr för en två kilos skinka sa jag stopp.
Är inte det i dyraste laget?!
Det tycker jag!
Får spana vidare efter billigare skinka ;)

7 kommentarer:

Malin sa...

Oj vilken fin kofta!!! Jag älskar MQ och min karl brukar alltid komma med ett paket där i från :)

Vi brukar göra egen julskinka. I ugnen faktiskt, det brukar bli bäst så. Blir då inget doppespad men det brukar svärmor stå för :)

Nu längtar jag till jul!!!!
Har du hittat något bra till Rikard än då?

Kram kram och tack för att du mailade mig förut idag!

Emilia sa...

Ja, det är sjutton inte lätt att försöka köpa hus! vi visste nästan att huset inte skulle vara värt de dom begär, men inte så mycket under! Vi ska se om vi på något sätt kan få upp värdet..
Kram

Emilia sa...

Dom begär 175.000 mer för huset än vad det är värt! Dom hade kunnat gå ner i pris, men det var ett annat par som vi hade budgivning med som sa att om vi drog oss ur så skulle killen som äger huset ringa till dom. Men vi har inte hundra dragit oss ur än, utan vi vill bara kolla om dom fortfarande är intresserade. Är dom inte de så lovade ägaren att sänka priset... så det är de vi hoppas på nu! =) Att dom inte är intresserade alltså! :P
Hehe ingen fara, du kan ju tänka dig vilket sjå jag har att hänga med i allt detta ;)

Krama

Fröken Ellinor sa...

SHIT vad dyrt, tycker det låter riktigt mycket faktiskt. Sedan försvinner ju hälften när man gör den klar :-(

Ja, det hjälper att inte äta griskött och det finns ju alltid kalkon och dylikt så jag saknar det inte.

Idag har det snöat riktigt mycket, mysigt fast lagom roligt då man är ute på vägarna så mycket som jag är...
Kram kram

Amanda sa...

Vi köpte en färdig kokt skinka på Maxi som kostade under hundra kronor, den var ioförsig ganska liten, men ändå!

Marica sa...

I´m back <3 men utan krafter... huvudet spränger o jag mår illa.. kul.. nää inte så!
Vad kostar koftan? Vilken stl önskar du dig? ;)
Puss min fina vän!

Marica sa...

Jag har ju 25% på MQ några dagar till... gör ju ganska mycket när den kostar en slant!
Puss