fredag 25 december 2009

Christmas in the house

Syns glädjen?! :) kan tala om att den hördes i alla fall. Men det är klart, när paketet till syskonen Gardell innehåll ett Ps3 är det klart att jubel uppstod. Hampus firade med en glädjedans runt soffbordet :)
Linnea fick målarfärg o fina papper i julklapp, hon är en riktig pysselmaja. Hampus blev lite sugen han också!
The BIG littlebrother och jag bakar julgodis :)
Pappa och Hampus agerade tomte. Eftersom vi firade jul dan före dan kunde inte den riktigt tomten infinna sig förstår ni ;)

Det har varit en jättemysig jul tillsammans med min underbara syskon, pappa, farmor och gammelfaster.
Lugn, skön o trevlig, precis som det ska vara!

Nu -hög tid och sova. Imorgon far jag mot Skövdelandet igen :)
Sorry för konstigt typsnitt emellanåt, ni får leva med det ;)

3 kommentarer:

nathalie sa...

Mysigt =)
Hoppas ni fick en bra julafton.
Puss

Marica sa...

Den glädjen går inte att ta misste på!
Mys med en trevlig jul, det har jag oxå haft!
Tack för din underbara julklapp, jag längtar redan!!!!
KRAM

Maria - Villa Krutbruket sa...

God fortsättning tjejen!

Ser ut som ni hade en toppen jul...
Är du nöjd med årets klappar?

Kram Maria