tisdag 8 december 2009

Baka med Aftonbladet

Har ni sett att man under några veckor nu kan köpa olika kokböcker tillsammans med Aftonbladet??!!
Förra veckan hade dom en bok som var fylld med goda småkakor, denna vecka kommer en bok med godsaker till adventsfikat och nästa vecka kommer en bok med julgodis! I början på nästa år kommer en om bröd och surdegar, perfekt till mig ju :)

Jag är ingen samlare, men dom här kommer jag köpa allihopa, den första var gratis men de andra kostar 69 kr styck, och det är det väl värt?!

Kul att det blev lite åsikter om mitt förra inlägg om barnförbud på caféer,
fortsätt gärna :)

4 kommentarer:

Marica sa...

Kostar inte mer än en tia? De kostar väl 59 kr? Eller har jag missat det? :) Kan vara så.. jag är sååå trött! Nu blir det AA sen sova :)
Puss vännen å tack för idag!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå!

Ja, har sett att dom har dessa böcker. Kanske man skulle samla på?! :)

Mina favoritböcker är ju som sagt Twilight sagan. Lika med filmerna, men jag tycker även om en film som heter Notebook väldigt mkt. Finns så många bra filmer och böcker men Twilight är ett strå vassare i mina ögon :D

Ska kika på Denise Rudberg! Blev lite nyfiken, alltid kul att få tips på bra författare och böcker..

Ska du hitta på idag då?

Kraaam!

nathalie sa...

Jag ska köpa den jag med =) Mysigt när man får saker som man kan ha användning för.
VI ska nog ha plast gran igen :P Vi är så lata hehe. NI då ?

Anonym sa...

Jag tycker att de är fina de där böckerna - jag fick den första förra veckan, har inte hunnit kika så mycket, men gillar stuket! :)

Du får tjoa till om det är något att ha med de andra :)

Kramis Carro

Ps - nu drar jag till Afrika imorgon bitti, fick ett ryck och tröttnade på vädret här! ;)