fredag 11 december 2009

Julklapp i förskott

Nu är dom mina, eller ja, våra :) Jag o Rikard fick fina Green Gate muggar av mormor o morfar i julklapp när dom var här nu :) Så glad!!
Nu får ni komma o fika!

Men bäst av allt var nog mormors knäck, finns inget som slår den ;)
Tack gulliga mormor o morfar för att ni kom, jättemysigt!

Ikväll blir det idolfinal tillsammans med fina Maria :) Rikard är på julfest med jobbet, de provbadar nya äventyrsbadet här i Skövde, jag är bara liiiite avis.... ;)

5 kommentarer:

Marica sa...

Jag dricker ju inte kaffe men knäck blir bra ;) Muggarna var väldigt fina!!!
KRAM

Malin sa...

Jag måste nästan få komma nästa gång jag är i stan, om inte annat bara för att få träffa dig! ;)
Trevlig kväll och helg!
Kram!

Anonym sa...

Tack själv <3! Det var verkligen mysigt och roligt att träffa er och jätteroligt att se hur fint ni fått det i den nya lägenheten. Det har ni verkligen gjort bra.

Vi var hemma här strax vid 19. Nu håller jag tummarna för Erik.

Hoppas ni har en trevlig tjejkäll tillsammans med idolerna!

Puss o kram¨
MM o MF

Anonym sa...

Jasså, det gick inte att göra hjärta med <3 ? Du vet vad jag menar i alla fall :)

MM

Fröken Ellinor sa...

Åh vilka fina :) Angående Gekås, det finns ju en hel del men det finns även mycket skräp. Man får se det som en rolig utflykt, kika på folk och se om man kan hitta lite fynd.

DVD, musik och dylikt är i alla fall ruskigt billigt.

Kram