fredag 18 december 2009

Julklappar -check

Äntligen är alla julklappar inköpta, nästan i alla fall. Har lite småsaker kvar bra :) Tycker det är himla roligt att slå in packat. Trixa o fixa med pappret, fina snören och grejer att sätta på. På en del klappar är det tacksammare än på andra. Mina syskons paket till exempel får nöja sig med papper o snören, de river ändå upp paketen hejvilt ;)

Ikväll blir det fredagsmys med god mat o lite vin. Chips och godis såklart och så Bonde söker fru på tv... kanske blir det någon film den :)

Imorgon åker jag o älsklingen till Göteborg o Jul på Liseberg :) myspys!

4 kommentarer:

marica sa...

Jag skriver julklappsinköpningslista nu :) Ska inhandla de sista imorgon! Ska kanske slå in lite paket ikväll, det är så mysigt tycker jag!
Bonde här ocå o chips, måste ju va bästa medicinen ;) fast jag hade gärna haft sällskap av min bästa Emilia oxå :)
Miss u!

Anonym sa...

Ser fram emot att höra om Liseberg, jag och älskling ska också försöka åka dit snart! :) Nu när det är snö och allt är det ju perfekt!! Tar du några kort?

Kramis

Fröken Ellinor sa...

Vad mysigt att åka till Götet och skönt att ha alla klappar klara.

Jag och pappa har sprungit på A6 idag bland tusentals andra och knuffats. Men snart är jag klar.

Ja, jullov nu. Däckade totalt i soffan, så skönt. :)

Hahhahahah jag hade ju det, men vad jag skrattade när jag såg dejterna, hu vad konstig stämning ;-)

kRAM KRAM

Malin sa...

Åhhh, vilken fin julklapp, vem har den äran att få den? Jag gillar också att göra fiiiina paket, men precis som du slår jag bara in barnens med papper och snören (fast fina) för de sliter ju ändå upp dem...

Men i år har jag en lite ny idé som jag såg i ett skylfönster, får se om jag lyckas, i så fall blir barnens iaf lite roligare :)
Kram, kram!