torsdag 31 december 2009

Årskrönika 2009 i bilder

Januari
Jag o farmor hälsar på hos pappa o syskonen
Skolan drar igång igen
Februari
Snö i Skåneland o vi åker pulka
Mars
Jag åker till Island med Högskolan
Rikards syterdotter Astid föds
April
Rikard fyller 24 år
Vår vår vår
Maj
Vi tatuerar oss
Rikards pappa fyller 60
Jag fyller 21 o firar med tjejmiddag
Juni
Astrid döps
Vi firar midsommar på Kreta med pappa o syskonen
Juli
Min kära gudmor Sofia gifter sig
Går på klasskompisen Ulriks bröllop
Jag jobbar jobbar o jobbar lite till
Augusti
Vi får tillgång till vår nya lägenhet och börjar med renoveringen
Skolan börjar igen
Trevlig klassmiddag hemma hos Ulrik
September
Vi blir klar med renoveringen av nya lägenheten
Pappa o Hampus fyller år
Får praktikplats i en årskurs tvåa på en skola där jag själv gått
Oktober
Hälsar på hos pappa o träffar Hampus lille bebis, hamsten Mezzi
November
Inflyttningsfest i nya lägenheten
Lillebror bli tonåring
December
Advents- och julpyntar i nya lägenheten
Går på Idol i Skandinavium
Firar jul hos pappa i Skåne
Nyårsfest hemma hos oss

4 kommentarer:

Marica sa...

Fin årskrönika! Så ville jag oxå göra men jag o bilder passar inte alltid ihop!
Puss

Sara sa...

Gott nytt år vännen, hoppas er nyårsfest blir toppenkul!
KRAM!

Fröken Ellinor sa...

GOTT NYTT ÅR tjejen, hoppas att ni hade det fantastiskt trevligt igår. Själv är man seg idag och det blir DVD-boxar för hela slanten.

Kram på dig,

Anonym sa...

Vilket vackert kort på er på stranden!! :) Jättefint! :)

Tack för att du delar med dig av ditt år!

Kram Carro