onsdag 16 december 2009

Vit värld

Vaknade upp till en ännu vitare värld än idag, mysigt!! Ska åka o handla i eftermiddag o hoppas verkligen jag kommer hem med alla mina varor på cykeln utan några vurpor...

Ska till skolan en sväng. Ska sitta kvar i biblioteket o läsa lite tänkte jag o sen ska jag fika med en gammal klasskompis, Sanna!
Vi gick tillsammans på låg- och mellanstadiet, bodde grannar och höll nästan jämt ihop under den tiden... Nu har vi inte träffats sen hon tog studenten 2006.
Gissa om det ska bli roligt?! :)

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Fröken Ellinor sa...

Roligt att hålla kontakten och ses, brukar ju bli så när man är hemma över juletid.

Nej, jag slog mig inte, blev lite öm i rumpan bara :) Skolan ligger i en nerförsbacke så det är liksom givet att man trillar en gång om året.

Ja, förstå att du ska leta runt. Lycka till.

Nu ska jag åka på julbord, tror det blir riktigt gott. Första för i år.

Kram kram

Fröken Ellinor sa...

Ja, det var ett bra julbord. Lagom mycket mat och fräscht. Men jag är fortfarande grymt mätt...

Mysigt med skinka, det tar lite tid men vad sjutton det är det ju värt. :)

Jag har två plattänger och givetvis så tog jag den som INTE stängde av sig, blev allt lite skakis när jag fattade att den låg mot parketten alldeles glödhet. Men det gick ju bra till slut.

Kramar