lördag 26 december 2009

That Christmas

Stranden i Åhus, julafton 2009
Julhelgen lider mot sitt slut, nu är det bara nyår kvar vilket jag ser fram emot jättemycket!

Kom hem från Skåneland i går och mellanlandade hos älsklingens föräldrar i Tibro för lite julfirande med dom innan vi for vidare hem till Skövde.
Jag är såå glad över de fina julklapparna jag fått, allihopa, TACK!
Men särskilt dom från min Rikard, helt perfekta saker verkligen, bland annat fick jag min efterlängtade stickade kofta.

Är lite ledsen över att jag o Rikard inte har firat hela julen tillsammans, men det är ju som det är när man har sin släkt utspridd i landet. Och som tur är blev det ju väldigt bra ändå :) Nu återstår väl bara o se hur vi gör nästa år...

Ikväll slappar vi efter lite festande igår, jag laddar inför lite jobb imorgon o tankar o planering inför nyår far runt i huvudet!

Hur har er jul varit?

8 kommentarer:

Malin sa...

Åh, så du fick din kofta :) Är den lika fin och mysig på som på bilden? ;)

Tror maken drabbats av finanskrisen i år, fick inte mitt traditionsenliga paket från MQ utan från Gina,,, ha ha! ;) En mycket fin klänning så jag är supernöjd!

Hur var juldagen i Skövde-town? Lika festlig som alltid? :)

Kram kram!

matilda sa...

låter som om du har haft det jättefint :)
hoppas du får en fin kväll nu!

Marica sa...

Min jul var bra o mysig, över förväntan faktiskt trots att jag inte fick så många paket som jag önskat men ditt var himla bra så det räcker! Vi får kika på ett datum!
Har du bestämt vad ni ska äta på nyår? Har ett tips annars!
Kramar!

Matilda sa...

Vacker bild.

Jo, dagar som gårdagen gör alltid att saknaden blir lite mer påtaglig. Men livet går vidare tur nog.. :)

Skolgatan sa...

Hej och god jul,jag har en Ericsson och det var rätt krångligt att få igång det. Men jag tog en bild och skicka det som jag hade gjort med min gamla mobil och då fick jag ett svar med en mailadress så då skicka jag bilden dit,sen fick jag igång det men vet inte riktigt hur. Kolla på "inställningar" och "e-post-mobil" på bloggen. Förlåt men detta var nog inte mycket till hjälp...

Ha en god fortsättning!

Maria - Villa Krutbruket sa...

HellO!

Min jul var jätte bra och fina klappar, bla nya skinnhandskar, elektriskt tandborste och nya kuddar till fotöljerna m.m.
Micke och min mamma var båda dåliga även på julafton så de fick genomlida dagen med snor och ont i halsen.. Så typiskt jämt!!

Ska ni hitta på på nyår då?
Kram Maria

Marica sa...

Längtar du efter vita städer? Möjligtvis inte vita stränder då?
:) Nu nyheter sen slutet av filmen innan jag ska krama kudden!
Natti kraaam

Marica sa...

:)