tisdag 28 juni 2011

Allsången

Allsångspremiär ikväll hörrni!
Sedan fyra år tillbaka har Allsång på Skansen legat mig lite extra varmt om hjärtat. 
För ganska exakt fyra år sedan träffades jag och Rikard och det blev lite vår grej, träffas och titta på Allsång och hämta/laga någon god mat.

Såg ni kvällens program?! Vad tyckte ni?
Jag tycker Måns höjde programmet en nivå högre. Kvällens program var långt mycket bättre än på länge!
Nu gäller det bara att resterade program håller samma nivå, hoppas!

9 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Jag såg det inte, men jag hör här att man tycker som du! Kul, det behövdes en förändring.
Agneta kram

Sandra sa...

Det är helt okej här, lite upp och ner men snart är jag nog på topp igen :) Själv då? :))

Kramar

Marica sa...

Jag missade det - mitt favvoprogram!! Kommer aldrig missa det igen! Ha en fin dag vännen! Jag ska väcka mia grabbar nu.. ganska skönt att börja 9 :) KRAM

Therese sa...

Jag missade programmet pga sjuka å griniga barn, men nästa gång ska jag sitta bänkad! :-D Hoppas du får en solskensdag vännen <3

Therese sa...

Även jag njuter av det fina vädret, var ut med vovven i solklänning i morse kl 06.00 och redan då värmde solen, underbart! Barnen är kryare så lite glass å bad i barnpolen på gården kan det nog bli :-D Ha en fin arbetsdag! KRAM

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Det är väl sommar, när man kan gå i linne till jobbet tidigt på morgonen.

Allt bra här. Snart frukost!

Skönt med en lugn dag på jobbet för dig. Själv försöker jag hinna så mycket fakturering som möjligt innan jag går på semester. Högen minskar sakta men säkert.

Hur har du det i augusti?

Kram!

Kia sa...

Min sista arbetsdag också sen har jag semester!! : )

Nej, jag missa allsång. Ser det lite ibland bara. Var och klättra igår sen kom jag hem och börja gräva direkt. Ska bli av med högen innan måndag är mitt mål.

Ha en toppen dag.
Kram Kia

Maria - Villa Krutbruket sa...

För tre veckor sen började en tjej som ska ha mitt vik.
Så jag håller på och lär upp henne just nu.

Pratade precis med Annika och det ser mörkt ut att kunna få ihop ALLA en dag i augusti. Dom åker ju utomlands den 6 aug. Och när dom kommer hem så är jag uppbokad. Min moster fyller 50 så det blir nog kalas för vår del den sista helgen i aug.
Vi kanske ska vänta med att ses alla.
Och du kommer upp själv någon helg?! Vad säger du?!?

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Nu har jag fått lite lunch i magen. Lax, det är fint det :)

Jag kan alla helger i augusti utom den sista.

Kram!