onsdag 1 juni 2011

Tjejhelg i Stockholm, part three


I lördagskväll hade vi tjejkväll deluxe hemma hos Malin i Stockholm :) Vi åt god mat, drack vin och självklart provade vi deras nya utomhusbubbel. Kallt och blåsigt i luften så det var helt ljuvligt att glida ner i det 39 gradiga vattnet, vi njöt!

Det har hänt nått konstigt, helt plötsligt känns det som om jag inte har någon tid alls... Trots att plugget är slut efter terminen, har verkligen gått i ett den senaste veckan.
Så jag är ledsen om jag är lite frånvarande hos er, lovar bättring!!

Nu taggar jag för klassfest!!! Perfekt start på sommarlovet :)

8 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Ååå så härligt det där ser ut. :)

Ska du jobba i sommar eller ska du kanske njuta av ledigheten?

Ta´t lugnt, nu är det ju långledigt och allt!
Kram kram
Madde

Madeleine Berglund sa...

Hej!:)

Förskola är riktigt kul tycker jag. Vad tycker du är skillnaden jobbmässigt mellan förskola och fritids?

Jag ska vara ledig fyra veckor och kommer vara på "landet". Känns skönt. :)

Maria talade om att vi skulle försöka styra ihop en bloggträff och det låter jätte skoj tycker jag. =D Det tycker jag låter toppen.

Hur är det att läsa till lärare? Är det jätte mycket plugg? Upplever du det som "tungt"?

Trevlig heeeelg!
kraaam
Madde :)

Madeleine Berglund sa...

Ps. Alltså tungt som i att det är mycket att ta in, litteraturen tuff osv...ja du förstår ;)

Gamla skolan-Jennie sa...

åh det där såg inte fel ut! Grattis i efterskott, verkar som att du hade en fin födelsedag! Jag ska åka till Sthlm om några veckor, bara jag och sambon, vi ska gå och se/lyssna på Foo Fighters på stockholm stadion och sova på hotell och bara lyxa! Ser fram emot att promenera i gamla stan och titta in i alla mysiga butiker. Har inte varit i Sthlm på många år så det ska bli så roligt!

Hoppas du har det roligt på klassträffen!

Kram Jennie

Villa Carl Larsson sa...

Åh du det där såg skönt ut!! :)

Just Another Crazy Blonde sa...

Åh gud så härligt det ser ut! Gilla! :)
Kramis

MIN LYCKA ♥ sa...

Åh himmel så gott!!! Det ser uunderbart ut!!
Grattis i efterskott till dig! Vi fyller ju dagarna efter varandra, minns det från förra året;)
KRAM till dig

Kia sa...

Ser härligt ut!!
Kram Kia