tisdag 14 juni 2011

Life today

Att livet är en ständig berg o dal bana det vet vi alla... Just nu går mitt liv lite mer neråt än vad jag skulle önska men jag kan inte göra någonting åt det.

Det gäller att istället fokusera på det positiva sakerna i livet, det kommer man långt på. Plockar man fram och tänker på dem kommer man på att de är många, det är jag säker på!
 Jag är så otroligt tacksam att de bra sakerna, nästan i alla fall, väger upp det som just nu är tungt och jobbigt.

Och glöm inte, man kommer ut starkare på andra sidan, så är det bara!

Stor KRAM på er fina därute!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kram!
MM

Charlotte sa...

Ja, visst är det så genom att fokusera på de positivare bitarna så mår man mycket bättre och det tuffa blir lite lättare. Livet är upps and downs, det är nog livets skola.

Önskar att det blir bättre för dig.
Kram Charlotte

Therese sa...

Du är så kolk! Hoppas det vänder för dig <# Å så skoj med glimtarna från halvåtta kvällarna! Er balkong är dessutom en ljuvlig oas, hellre den än vår ännu oplanerade trädgård... KRAM!

Sara sa...

Kram till dig fina! Hoppas att du mår bra.

Ja, det var riktigt kul att träffa alla mammor, flera har jag följt sedan bebisarna låg i magen, så det var grymt.
Det blir jättekul att ses, var alldeles för länge sen :)
Ta hand om dig! Kram

Jannie sa...

Hoppas det vänder snart vännen!
skönt att ha resan o se fram i mot iaf!Massa styrkekramar