måndag 27 juni 2011

I vit klänning i ett varmt land


Jag visade ju er den vita hänglseklänning och mina träklackar innan jag åkte. Det tillsammans blev en given outfit en av de sista kvällarna på Cypern, när jag hunnit bli lite brun om benen.



Vi åt en ganska tidig middag och sen tog vi en promenad längs stranden. Mina fina skor i en handen och sambons hand i den andra, precis som det ska vara!

(Igen, så ledsen för den dåliga kvaliteten på bilderna... dumma dumma kamera att inte funka)

Taggar för träning nu, DET är en sak av få som jag längtade hem till...

5 kommentarer:

Therese sa...

Du är jätte fin i klänningen <3
Här har jag nu två febersjuka barn :-( Kram

Just Another Crazy Blonde sa...

Åh vad du är fin!! :)

Vill veta mer om eran resa - nyfiken! ;)
Var hotellet bra och allt? Vad hittade ni på om dagarna? ;)

Kramis!

Sara sa...

Vilken otur du har med dina kameror hela tiden!
Men det ser alldeles fantastiskt härligt ut :) Förstår att du längtar tillbaka.

På onsdag ses vi :) Kramar!

Anonym sa...

Åh vilka snyggingar, både tjejen och klänningen! Kanon!

Kram MM

Jannie sa...

Men hallå där HOttie!